Tuesday, May 1, 2007

Alf skrev i en kommentar til mit tidligere indlaeg: Yo m8. Ville lige fortælle at vi er ved at reviderer vores evakueringsplan og det er faktisk meningen at vi skal øve evakuering jævnligt. Men det er et meget overset punkt i danske institutioner og skoler ecty. synes du ikke?

Jo ALf. Det er jeg blevet MEGET klar over ved at spendere praktikken her. Paa dette punkt er de(n) amerikanske skole(r) bedre til at organisere og lave forebyggende arbejde. Alle ved jo hvor de skal vaere hvad enten det er fire drill eller tornado drill. Jeg ved ikke engang hvad vi skal goere paa seminariet i tilfaelde af brand. Det er hvertfald noget jeg mener skal tages op til revision i danske institutioner og skoler. Og det er godt at hoere at I vil koere oevelserne jaevnligt. Det skal jo ikke kun se godt ud paa papir. Det skal ogsaa virke in real life. For som man jo siger. BETTER SAFE THAN SORRY!. I samme moment kan jeg naevne at vi de dag d. 1. maj har en Tornado, Earthquake og en Intruder Drill 7th hour dvs. timen fra kl 1.45 - 2.35.

Peace out

P.s. Haaber ogsaa at du har det godt og at du havde et godt slag Alf "Dvaerg Kriger" :-)

No comments: